“Balta” OCTA tiešo atlīdzību procesu nodrošinās ar jaunu pakalpojumu

Rūpējoties par klientu vēlmēm un nodrošinot tiešo zaudējumu regulēšanu attiecībā uz OCTA klientiem, Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība „Balta” (RSA Grupa) nolēmusi ieviest tirgū jaunu pakalpojumu – OCTA „Atlīdzība pie sava apdrošinātāja” ar līdz šim tirgū nepieredzēti plašu segumu. „Balta” to piedāvā klientiem bez papildu piemaksas jau no 9.augusta.

Jaunais pakalpojums nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas (TZR) principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas „Baltā” ir noformējusi jauno OCTA polisi ar „Atlīdzību pie sava apdrošinātāja”, var saņemt atlīdzību turpat „Baltā”, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim.

Kā liecina apdrošināšanas sabiedrības „Balta” novērojumi un fokusgrupu aptaujas, klientiem tāds pakalpojums kā atlīdzība pie sava apdrošinātāja ir svarīgs ieguvums, ko viņi vēlētos saņemt ar OCTA polises iegādi. Ņemot vērā klientu vajadzības, apdrošināšanas sabiedrība „Balta” pakalpojumu „Atlīdzība pie sava apdrošinātāja” automātiski un bez maksas ir iekļāvusi visos OCTA polišu piedāvājumos, sākot jau no šodienas, 9.augusta.

„Tā kā Latvijā TZR sistēma vēl ir izstrādes procesā, bet klienti vairākkārt ir izrādījuši interesi saņemt OCTA atlīdzību pie mums, nevis doties ar iesniegumiem pie citiem vainīgo personu apdrošinātājiem, nolēmām ieviest jauno pakalpojumu jau tagad. Mums rūp, ka klientu saskarsme ar mums ir ērta un varam viņiem piedāvāt saprotamu pakalpojumu, ko garantē stabila un caurspīdīga atlīdzību regulēšanas sistēma. Par to, ka mums klienta ērtības ir pirmajā vietā, liecina arī LETA un SKDS ikgadējā aptauja, kuras respondenti “Baltu” jau desmit gadus ir atzinuši par godīgāko apdrošinātāju,” skaidro apdrošināšanas sabiedrības „Balta” atlīdzību direktors Ingus Savickis.

Ieviešot jauno pakalpojumu, „Baltas” piedāvājums OCTA pircējiem ir plašāks par pašlaik tirgū pieejamo un piedāvā vairāk nekā plānotās TZR sistēmas nosacījumi. „Balta” saviem klientiem sedz zaudējumus ne tikai par transportlīdzeklim un tajā esošajai mantai nodarītajiem bojājumiem, kā to paredz tradicionālais OCTA polises segums, bet arī tad, ja klientam ir zaudējumi transportlīdzeklim, kuru apmērs pārsniedz 50 000 latu. Tāpat „Balta” klientiem zaudējumus sedz, ja vainīgajam nav spēkā OCTA polise vai viņš nav Latvijas rezidents.

Visiem jaunā pakalpojuma klientiem tiek saglabātas arī līdzšinējās zaudējumu regulēšanas sistēmas priekšrocības: ērta atlīdzību pieteikšana pa telefonu, polisē bez papildu piemaksas tiek iekļauts transportēšanas pakalpojums transportlīdzekļiem ar masu līdz 3,5 tonnām, tāpat konsultatīvais dienests par rīcību pēc negadījuma darbosies 24 stundas diennaktī. Klientiem ir iespējams pieteikt visus atlīdzības gadījumus pa tālruni, pat nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no plašā filiāļu tīkla vietām. Tāpat klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju.

Atgādinām, ka pērnajā gadā pieņemtās OCTA likuma izmaiņas sniedz iespēju apdrošinātājiem pēc brīvprātības principa pievienoties TZR sistēmai. Taču, saskaroties ar TZR sistēmas dokumentu projektu sagatavošanas nemitīgajām izmaiņām un ieilgušajām diskusijām, kas radīja bažas un neskaidrības par to, kad un kā TZR sistēma vispār varētu darboties, apdrošināšanas sabiedrība „Balta” pieņēma lēmumu tai nepievienoties un saviem klientiem piedāvāt citu risinājumu.


Atpakaļ